Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BREMBO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) BREMBO
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) ABE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NK Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) NK
Pompa hamulcowa NPS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) NPS
Pompa hamulcowa SAMKO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) TRISCAN
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1956
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1956
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: TRW
Materiał: Żeliwo szare
Średnica tłoka [mm]: 22,22
Dla numeru artykułu: 1956
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 420,00 zł
221,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze