Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRISCAN do Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) AISIN
Pompa hamulcowa GIRLING Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) GIRLING
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) TRW
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8130 50112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 50112
Średnica [mm]: 22,2
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów bez ABS
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze