Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA E (W210) 5.4 sedan 354KM, 260kW, benzyna (2001.03 - 2002.03) TEXTAR
Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1352
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1352
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica tłoka 1 [mm]: 25,40
Średnica tłoka 2 [mm]: 22,20
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
System hamulcowy: TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 418,00 zł
220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1351
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1351
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: TRW
Średnica tłoka 1 [mm]: 25,40
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Otwór o śr. 2 [mm]: 19,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 492,00 zł
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze