Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DT SPARE PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DT SPARE PARTS
Pompa hamulcowa FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 314 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRW
Producent:SAMKO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30458
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30458
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Średnica tłoka [mm]: 26,98
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 523,00 zł
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30478
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30478
Średnica tłoka [mm]: 25,4
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30714
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30714
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30889
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30889
System hamulcowy: TRW
Średnica tłoka [mm]: 24,5
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze