Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 NGT (906.733) Autobus 156KM, 115kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2009.03 - obecnie) TRISCAN
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6178
Materiał: Aluminium
Otwór o śr[mm]: 27
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Dla numeru artykułu: 6178
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1768
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1768
Otwór o śr[mm]: 25,4
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: Bosch
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1748
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1748
Otwór o śr[mm]: 26,98
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
System hamulcowy: Bosch
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze