Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NPS do Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) AISIN
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) BOSCH
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) NPS
Pompa hamulcowa TRW Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) liftback 84KM, 62kW, benzyna (1988.06 - 1992.05) TRW
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M310I41
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M310I41
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Ilość otworów gwintowanych:  2
Otwór - śr. 1 [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze