Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 307 Break (3E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (2002.04 - 2003.09) VALEO
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
821944
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
821944
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
Średnica [mm]: 23,81
Ciężar netto [kg]: 0,54
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze