Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ABE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BOSCH
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) JURID

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C9P010ABE
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9P010ABE
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 20,64
Średnica tłoka [mm]: 20,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AUTOFREN SEINSA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
D1083
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1083
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 22
System hamulcowy: BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRENKIT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
122004
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
122004
Jednostka:
komplet
Średnica [mm]: 22,2
System hamulcowy: Bendix
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM586
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM586
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 20,6
Ciężar [kg]: 1,25
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: BDX
Rodzaj połączenia: Pudełko
Długożć opakowania [cm]: 20,7
Szerokość opakowania [cm]: 8
Wysokość opakowania [cm]: 5,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 274,00 zł
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200531
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200531
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 22
System hamulcowy: BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133188J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133188J
Średnica [mm]: 20,6
Ciężar [kg]: 1,25
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: BDX
Rodzaj połączenia: Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: FHM586
Długożć opakowania [cm]: 20,7
Szerokość opakowania [cm]: 8
Wysokość opakowania [cm]: 5,4
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 123 037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 123 037
Średnica tłoka [mm]: 22
Do 100 dni na zwrot
DJ PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AM1056
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DJ PARTS
Kod:
AM1056
Otwór - śr. 1 [mm]: 20,64
Materiał: Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze