Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08)

Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 806 (221) 2.0 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2002.08) TRW
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239003.8.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239003.8.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239004.8.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239004.8.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Otwór o śr[mm]:  8,5
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220229
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220229
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Otwór o śr[mm]:  8,5
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Ciężar [kg]:  1,17
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220228
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Ciężar [kg]:  1,228
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze