Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BREMBO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) VALEO
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239007.8.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239007.8.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 34,5
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Średnica otworu flanszy [mm]: 9
Długość całkowita [mm]: 186
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M10x1
System hamulcowy: ATE
Materiał: Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 467,00 zł
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209058.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209058.0.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Materiał: Żeliwo szare
Suw [mm]: 30,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 594,00 zł
321,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220231
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220231
Średnica tłoka [mm]: 23,8
Otwór o śr[mm]: 9
Ilość połączeń: 2
Długość całkowita [mm]: 186
Wymiar gwintu: M10x1
System hamulcowy: TEVES
Materiał: Żeliwo szare
Powierzchnia: Błyszczący
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 35
Ciężar [kg]: 0,508
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220097
Średnica tłoka [mm]: 20,6
Ilość połączeń: 4
Długość całkowita [mm]: 181
Wymiar gwintu: M10x1
System hamulcowy: BENDIX
Materiał: Żeliwo szare
Powierzchnia: Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 31
Ciężar [kg]: 1,25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze