Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TRW Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2007.08 - obecnie) VALEO
Producent:FTE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220129
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220129
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,764
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220128
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220128
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,737
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220127
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220127
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,771
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze