Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1983.11 - 1985.08) VIKA
Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 500-031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 500-031
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 20,64
Gwintowana złączka: M10 x 1 (x4)
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: ATE
Techniczny numer informacyjny: AM0003
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1076,00 zł
615,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze