Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORG & BECK do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 Cat liftback 55KM, 40kW, benzyna (1986.06 - 1992.12) VIKA
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBM4297
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBM4297
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 20,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 304,00 zł
155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze