Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METZGER do Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) BREMBO
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) FTE
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METZGER Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) NK
Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-295
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-295
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 23,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 486,00 zł
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-280
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 23,8
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 488,00 zł
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-536
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-536
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 23,8
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 3 x M12x1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 523,00 zł
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze