Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) VIKA
Producent:AKRON-MALÒ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
90580
Średnica cylindra [mm]: 23,8
System hamulcowy: TRW
Wymiar gwintu: 2xM12x1
Materiał: Aluminium
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze