Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) VIKA
Producent:FTE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239153.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239153.7.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania: 2
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: TRW
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1220,00 zł
697,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239154.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239154.7.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania: 2
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: TRW
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1270,00 zł
747,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239152.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239152.7.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania: 2
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: ATE
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1459,00 zł
858,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220299
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220299
Średnica tłoka [mm]: 23,8
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: TRW
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Liczba otworów do mocowania: 2
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]: 0,68
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220297
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220297
Średnica tłoka [mm]: 23,8
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: TEVES
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Liczba otworów do mocowania: 2
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]: 0,703
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220306
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220306
Średnica tłoka [mm]: 23,8
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Liczba otworów do mocowania: 2
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Ciężar [kg]: 0,785
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze