Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa TRW Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) BUGIAD
Pompa hamulcowa CIFAM Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa ERT Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) MEYLE
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa VAICO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) VALEO
Pompa hamulcowa VEMO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) VEMO
Pompa hamulcowa VIKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2005.07 - 2010.09) VIKA
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 123 406
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 123 406
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Ilość połączeń: 2
Materiał: Aluminium
Rozmiar gwintu 1: M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 998,00 zł
570,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 083
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 083
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Ilość połączeń: 3
Materiał: Aluminium
Rozmiar gwintu 1: M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1047,00 zł
598,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze