Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VIKA do Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01)

Pompa oleju CORTECO Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) CORTECO
Pompa oleju VAICO Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) VAICO
Pompa oleju TOPRAN Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) TOPRAN
Pompa oleju VIKA Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) VIKA
Pompa oleju ABAKUS Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) ABAKUS
Pompa oleju AKRON-MALÒ Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) AKRON-MALÒ
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju MAXGEAR Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) MAXGEAR
Pompa oleju NTY Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) NTY
Pompa oleju OEM Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) OEM
Pompa oleju SWAG Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) SWAG
Pompa oleju TRISCAN Audi A6 C5 (4B2) 2.7 T quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) TRISCAN
Producent:VIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11151351001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11151351001
Jednostka:
szt
Materiał obudowy:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez koła zębatego
Do 100 dni na zwrot
473,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze