Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju NTY do Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju VICTOR REINZ Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) VICTOR REINZ
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju PIERBURG Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) PIERBURG
Pompa oleju ABAKUS Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) ASHIKA
Pompa oleju BLUE PRINT Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) BLUE PRINT
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FAST
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FRECCIA
Pompa oleju GLASER Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) GLASER
Pompa oleju HART Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) HART
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) JAPKO
Pompa oleju JPN Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) JPN
Pompa oleju MAPCO Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) MAPCO
Pompa oleju MAXGEAR Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) METZGER
Pompa oleju NE Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) NE
Pompa oleju NTY Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) NTY
Pompa oleju QUINTON HAZELL Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) SASIC
Pompa oleju SWAG Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) SWAG
Pompa oleju VAICO Citroën XSARA coupe (N0) 1.4 HDi coupe 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPO-FR-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BPO-FR-000
Jednostka:
sztuka
Ciężar netto [g]: 1340
Numer seryjny: BPO-FR-000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 429,00 zł
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze