Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VAICO do Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) liftback 175KM, 129kW, benzyna (2003.03 - 2008.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) liftback 175KM, 129kW, benzyna (2003.03 - 2008.08) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju KRAFT AUTOMOTIVE Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) liftback 175KM, 129kW, benzyna (2003.03 - 2008.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa oleju SWAG Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) liftback 175KM, 129kW, benzyna (2003.03 - 2008.08) SWAG
Pompa oleju TOPRAN Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) liftback 175KM, 129kW, benzyna (2003.03 - 2008.08) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) liftback 175KM, 129kW, benzyna (2003.03 - 2008.08) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V40-1804
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-1804
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Średnica zewnętrzna [mm]: 55
Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0,212
Szerokość opakowania [cm]: 5,5
Wysokość opakowania [cm]: 0,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze