Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju BGA do Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju TOPRAN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) TOPRAN
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju VAICO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) VAICO
Pompa oleju AISIN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FRECCIA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) GK
Pompa oleju HEPU Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) JAPKO
Pompa oleju JPN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) METZGER
Pompa oleju NTY Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) NTY
Pompa oleju SASIC Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) SWAG
Pompa oleju VIKA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI 4motion Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.12) VIKA
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LP9652
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
LP9652
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 429,00 zł
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze