Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju NE do Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju CORTECO Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) VAICO
Pompa oleju TOPRAN Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) TOPRAN
Pompa oleju ABAKUS Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) ABAKUS
Pompa oleju AUTOMEGA Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) AUTOMEGA
Pompa oleju BGA Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) BGA
Pompa oleju BTA Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) BTA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) FRECCIA
Pompa oleju JP GROUP Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) JP GROUP
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) MAXGEAR
Pompa oleju NE Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) NE
Pompa oleju PIERBURG Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SWAG Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) SWAG
Pompa oleju TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) TRISCAN
Pompa oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa oleju VIKA Vw GOLF III (1H1) 1.4 liftback 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1997.08) VIKA
Producent:NE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
191050001600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
191050001600
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 788,00 zł
438,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5350050000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
5350050000
Dla numeru OE: 036 115 105 D
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
NE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5350020000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
5350020000
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze