Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju OEM do Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2000.11 - 2005.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju CORTECO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2000.11 - 2005.05) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2000.11 - 2005.05) VAICO
Pompa oleju TOPRAN Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2000.11 - 2005.05) TOPRAN
Pompa oleju OEM Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2000.11 - 2005.05) OEM
Pompa oleju TRISCAN Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2000.11 - 2005.05) TRISCAN
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
054115147B
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
054115147B
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 48
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE: 034115137A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze