Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.0 E quattro sedan 115KM, 85kW, benzyna (1990.12 - 1992.07) VAICO
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR223
dostępny
Kaucja: 437,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR223
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1076,00 zł
615,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 437,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP713
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP713
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]: 920
Gwintowana złączka: M14x1,5 / M14x1,5
Średnica osprzętu [mm]: 17,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 54
Otwór o śr[mm]: 8
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,5
Ograniczenia producenta: ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2407,00 zł
1459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP741
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP741
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Otwór o śr[mm]: 10
Długość całkowita [mm]: 918
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 43
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2635,00 zł
1647,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR325
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR325
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa tandemowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1805,00 zł
1094,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze