Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) VIKA
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]: 0,14
Szerokość opakowania [cm]: 5,8
Wysokość opakowania [cm]: 5,8
Głębokość opakowania [cm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-2622
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-2622
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 130
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Dla numeru OE: 8E0 145 153 H
Długość [mm]: 145
Wysokość [mm]: 115
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ciężar [kg]: 2,1341
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1205,00 zł
709,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze