Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.07) VIKA
Producent:TMI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00923R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00923R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF/KOYO
Długość [mm]: 1040
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,9
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ciężar netto [kg]: 8,1
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00924
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00924
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1036
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ciężar netto [kg]: 8,2
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00922
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00922
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF/KOYO
Długość [mm]: 1035
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,9
Dolot - sr. [mm]: 14
Wylot - sr. [mm]: 16
Ciężar netto [kg]: 8,2
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00925R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00925R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1036
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ciężar netto [kg]: 8,2
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00687
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00687
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Ograniczenia producenta: With hub
Ograniczenia producenta: Pipe angled right
Cisnienie [bar]: 120
Ciężar netto [kg]: 1,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze