Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AVA QUALITY COOLING Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) AVA QUALITY COOLING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DIEDERICHS Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) DIEDERICHS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAN WEZEL Bmw 1 (E87) 118 i liftback 129KM, 95kW, benzyna (2004.07 - 2007.02) VAN WEZEL
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP811
dostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP811
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: TRW
Wyłączenie producenta: ZF
Długość całkowita [mm]: 1160
Rozstaw srub mocujących: 300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2483,00 zł
1552,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR645
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR645
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]: 8
Rozstaw srub mocujących: 100
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
Kształt adaptera: Trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]: 13
Ograniczenia producenta: ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1433,00 zł
843,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze