Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E46) 320 d sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1998.04 - 2001.09) VAICO
Producent:MAPCO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
27656
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27656
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem wyrównującym
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Profil piasty:  dreieckig 3-loch
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
832,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29862
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29862
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość [mm]:  990
Technika połączeń:  verzahnt
Ilość zębów:  54
Do 100 dni na zwrot
2248,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29866
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29866
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
3650,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze