Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG do Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 kabriolet (E46) 318 Ci kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2004.03 - 2006.08) VAICO
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20 93 7225
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
20 93 7225
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 28,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 8,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 30,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 135,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 131,0
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ilość otworów: 3
Ciężar [kg]: 0,21
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze