Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E39) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1997.03 - 2004.05) VAICO
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]: 0,14
Szerokość opakowania [cm]: 5,8
Wysokość opakowania [cm]: 5,8
Głębokość opakowania [cm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-7068
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-7068
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 120
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Szerokość [mm]: 100,0
Dla numeru OE: 32 41 1 092 742
Wysokość [mm]: 128
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar [kg]: 1,6619
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 922,00 zł
527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze