Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NISSENS Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) NISSENS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NRF Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) NRF
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAN WEZEL Bmw 5 Touring (E61) 530 d xDrive Kombi 235KM, 173kW, olej napędowy (2007.09 - 2010.05) VAN WEZEL
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-BM-018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-BM-018
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: ZF
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 685,00 zł
370,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze