Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 218KM, 160kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006017
niedostępny
Kaucja: 420,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006017
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla numeru OE: 32136761823
Kształt: Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2547,00 zł
1592,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 420,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze