Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) VAICO
Producent:URW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-74019
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-74019
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-74015
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-74015
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze