Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.4 16V Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) VAICO
Producent:TMI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00261R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00261R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW/Wuelfrath
Długość [mm]: 1295
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 40
Dolot - sr. [mm]: 11,2
Wylot - sr. [mm]: 9,6
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00260
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00260
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW/Wuelfrath
Długość [mm]: 1295
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 40
Dolot - sr. [mm]: 11,2
Wylot - sr. [mm]: 9,6
Ciężar netto [kg]: 6,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00133
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: VISTEON
Średnica koła pasowego [mm]: 120
Liczba rowków: 6
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Ciężar netto [kg]: 3,2
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00439
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00439
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Średnica koła pasowego [mm]: 124
Liczba rowków: 6
Ograniczenia producenta: sensor not supplied
Ciężar netto [kg]: 2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00043
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00043
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 120
Liczba rowków: 6
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Ograniczenia producenta: Prepared for valve
Ciężar netto [kg]: 3,2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze