Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) URW
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 16455
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 16455
Ograniczenia producenta: KOYO
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 10626
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 10626
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze