Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Hyundai i40 I (VF) 2.0 CVVT sedan 177KM, 130kW, benzyna (2012.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Hyundai i40 I (VF) 2.0 CVVT sedan 177KM, 130kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Hyundai i40 I (VF) 2.0 CVVT sedan 177KM, 130kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG04020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG04020
Tryb pracy: Mechaniczne
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: MOBIS
Długość [mm]: 1074
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 96
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,8
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714522027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714522027
Tryb pracy: Mechaniczne
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: MOBIS
Długość [mm]: 1074
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 96
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,8
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze