Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 (GY3W) Kombi 166KM, 122kW, benzyna (2002.01 - 2008.02) YAMATO
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00977R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00977R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00976
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00976
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: KOYO
Długość [mm]: 1126
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 60
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,8
Ciężar netto [kg]: 6,7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze