Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel ASTRA H (A04) 1.8 (L48) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.01 - 2010.10) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPK-PL-002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPK-PL-002
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: TRW
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1983,00 zł
1202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze