Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Cat 4x4 (F19, M19) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1989.01 - 1995.11) URW
Producent:SASIC

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006075
niedostępny
Kaucja: 300,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006075
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Kształt: Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubu osiowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2922,00 zł
1826,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 300,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006074
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006074
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla numeru OE: 900256
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2957,00 zł
1848,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7076012
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7076012
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Średnica zewnętrzna [mm]: 137
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2560,00 zł
1600,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze