Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM1E) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 106KM, 78kW, olej napędowy (2005.05 - 2009.01) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]: 0,14
Szerokość opakowania [cm]: 5,8
Wysokość opakowania [cm]: 5,8
Głębokość opakowania [cm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze