Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 4WD (ST185) coupe 208KM, 153kW, benzyna (1989.10 - 1994.01) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0213
Grubość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 32,0
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze