Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.12 - 2000.12) VAICO
Producent:URW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-84020
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-84020
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: SMI
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-84508
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-84508
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: Saginaw
Średnica [mm]: 130
Ilość żeber: 6
Specyfikacje asortymentowa: Wcisnięty
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze