Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) LUK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI Autobus 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.07 - 2006.07) VIKA
Producent:URW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-85031
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-85031
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-85523
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-85523
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: LUK
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze