Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1998.09 - 2005.07) VIKA
Producent:URW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-85017
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-85017
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Długość [mm]: 1150
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-85510
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-85510
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: Saginaw
Średnica [mm]: 115
Ilość żeber: 6
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-91501
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-91501
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: ZF
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-91502
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-91502
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: ZF
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze