Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy FAE do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy ATE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy EPS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FACET Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JPN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy KW Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78450
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
78450
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Głębokosć zabudowy [mm]: 14
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78113
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
78113
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
78180
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Ilość biegunów: 2
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze: Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze