Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy MEYLE do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) VIKA
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ENERGY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) ENERGY
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HART Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) HART
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) VEMO
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
100 899 0068
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
100 899 0068
Jednostka:
sztuka
Napięcie robocze [V]: 12
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rezystancja [Ohm]: 1100
Ilość montowana w aucie: 2
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
100 899 0069
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
100 899 0069
Jednostka:
sztuka
Napięcie robocze [V]: 12
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rezystancja [Ohm]: 1150
Ilość montowana w aucie: 2
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 308,00 zł
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze