Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BOSCH
Silnik PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALEO
Silnik ABAKUS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DJ PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DJ PARTS
Silnik DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FAE
Silnik FLENNOR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) IPSA
Silnik JC PREMIUM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KAWE
Silnik KING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KING
Silnik KNECHT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50390266
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
50390266
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej, z przodu, oś przednia, z prawej, z tyłu
Rodzaj wtyczki: Tuleja wtyku płaskiego
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Ilość biegunów: 2
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta: VAG
Ograniczenia producenta: Scania
Wersja: Neutral
Szerokosc wtyczki [mm]: 2,8
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP): IP X7
Długość kabli: 500
Dla numeru artykułu: 82710249
Dla numeru artykułu: 82710380
Dla numeru artykułu: 82710396
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wężykiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277365
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277365
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: VAG
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Ilość biegunów: 1
Długość kabli: 500
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,5
Powierzchnia kontaktowa: Ocynkowany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277160
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu, z prawej, oś przednia, z lewej, oś tylna strona lewa
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem termokurczliwym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Obciążalnożć prądowa [A]: 19
Napięcie robocze [V]: 100
Dla numeru artykułu: 70660022
Dla numeru OE: 1J6 943 021 B
Dla numeru OE: 1JE 943 021
Dla numeru OE: 1K8 943 021 C
Ograniczenia producenta: VAG
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277384
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277384
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu, z lewej, z prawej
Ograniczenia producenta: VAG
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 500
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: +125
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277404
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277404
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Ograniczenia producenta: VAG
Ilość biegunów: 3
Długość kabli: 175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277340
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277340
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Ograniczenia producenta: VAG
ID wykonania wtyczki: Code A
Długość kabli: 175
Ilość biegunów: 3
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70630040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70630040
Jednostka:
sztuka
Napięcie znamionowe: 12
Ilość biegunów: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze