Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie)

Silnik MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBEST
Silnik RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik FA1 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BOSCH
Silnik PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VIKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik AKRON-MALÒ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DJ PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DJ PARTS
Silnik DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FAE
Silnik FLENNOR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) IPSA
Silnik JC PREMIUM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KAWE
Silnik KING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KING
Silnik KNECHT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
7.02256.00.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02256.00.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.22880.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22880.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-07
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-08
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-11
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
7.22184.68.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22184.68.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
7.06714.24.0
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.06714.24.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór odcinający
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.05315.05.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05315.05.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze