Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COOPERSFIAAM do Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EPS
Silnik FACET Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Silnik HEPU Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Silnik KW Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KW
Silnik METZGER Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) METZGER
Silnik PURFLUX Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:COOPERSFIAAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FA6788ECO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
FA6788ECO
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Wysokość [mm]: 122
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze