Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EPS do Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EPS
Silnik FACET Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Silnik HEPU Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Silnik KW Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KW
Silnik METZGER Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) METZGER
Silnik PURFLUX Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw X6 (G06, F96) xDrive M 60 i Mild-Hybrid SUV 530KM, 390kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.980.015
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.980.015
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.800.240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.800.240
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  131
Do 100 dni na zwrot
348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.405
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.405
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Rozmiar klucza:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze